Gratis redigering.

Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4, men om man inte har photoshop så vet jag en hemsida med jättebra redigeringsmöjligheter gratis! Picnik.com, men tyvärr så stänger snart sidan ner. I April närmare bestämt. Hur som helst så tänkte jag visa en snabb redigering som jag gjort i picnik.
Originalbilden:

Redigerad bild:

Jag exponerade och höjde kontrasten, snabbt och enkelt!
Som ni ser så är himmlen på den redigerade versionen onaturligt färgad, det är nackdelen med picnik; det är lätt att det blir onaturligt.

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Riktigt fina bilder, & jättefin header! :D

Eftersom du är itnresserad av foto kanske du är itnresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =)

Gillar du bilderna - följ bloggen! :D

Kramar

2012-03-26 @ 17:53:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
All kopiering av bilder är förbjuden, så fråga inte ens. Bloglovinbyten är okej. Var inte taskig, tack. Och tack så mycket för att du kommenterar! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0