Droppar

Jag fotade vattendroppar, som jag gjort förut, och lagt upp på bloggen, de bilderna såg ut såhär:
Klicka på bilderna så får du fram de i fullt format på en ny flik.
Men igår när jag fotade vattendroppar så gick det ganska dåligt, och istället fotade jag dropparna som skvätte på reflexskärmen och som låg kvar på bakgrunden! :) Här är resultatet av det:
Jag gillar den övre bäst. Om jag skulle beskära och redigera den nedre skulle den också blir riktigt bra!
P.S Jag redigerar sällan bilder, faktiskt. Kalla mig dålig, men jag vet hur man ska göra, och gör det ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina! :D<3

2012-02-02 @ 16:30:54
All kopiering av bilder är förbjuden, så fråga inte ens. Bloglovinbyten är okej. Var inte taskig, tack. Och tack så mycket för att du kommenterar! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0