Fotofredag

I fredags hade jag och http://fotonay.blogg.se/ en superbra fotodag! Här kommer några av 900 bilder som jag tog!
Droppar, bilden hade varit super om skärpan hade varit bättre och skuggan av kranen inte hade varit med, men sånt är livet! Jag har över 100 droppbilder från i fredags, men ni får nöja er med en.
Nay's kamera! (Canon EOS 1100D) Notera att det är en länk inom parantes.
Kokostopp! Tack Nay!
Två ljus, konstigt nog så blev det svartvitt runt om det tända ljuset, originalbilden är faktiskt så!
Kottar
Vi gick till affären och köpte godis, jag hade inte ätit Japp på tre år så jag blev alldeles till mig av den fantastiska smaken, haha! Jag var tvungen att fota den!
Ahlgrens bilar, mums!
Produktfotografering; Nagellack.
Ordfläta! Sofia-Love-Peace-Camera!
Det var några sammanfattande bilder från fotodagen! Vi hade förresten studiedag, det var sp vi fick möjligheten att fota hela dagen!

Kommentarer
All kopiering av bilder är förbjuden, så fråga inte ens. Bloglovinbyten är okej. Var inte taskig, tack. Och tack så mycket för att du kommenterar! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0