Fotodag med Cornelia

Idag for jag och Cornelia (http://corneliaasehlin.blogg.se/) till stan och fotade! Tack för en jättebra dag Cornelia! :D
Här kommer några få av ungefär 1000 bilder!
Bioskylt :o
Coca-Cola 8D
Chauffören Coco, kör dig vart du vill.. Eller?
Ett torn.. :D
Älven, insåg nu att bilden är sne, men jag lägger upp den ändå! ;)
Cornelias kamera, Sony A290! Älskar sonys ljud från slutaren! ♥
Supergullig hund som låg chillade på gatan, hehe! ;)
*Le torg
Plötsligt skulle det klättras på stolpe (inte för min del alltså)!
Måste älska bilden! :D♥
Efter att ha hittat en öde bilväg kunde jag fota bilden jag ville ha! :)
Behövs kommentar?
Innebandybollar med sämst fokus i universum! </3
Hoppas att alla hade en bra dag idag! :)

Kommentarer
All kopiering av bilder är förbjuden, så fråga inte ens. Bloglovinbyten är okej. Var inte taskig, tack. Och tack så mycket för att du kommenterar! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0